بي دي اس ام

برترين سايت وكالت ايران

بي دي اس ام

۳۵ بازديد

بي دي اس ام (bdsm) چيست

 

بي دي اس ام (bdsm) چيست

بي دي اس ام (bdsm) چيست

بي دي اس ام (bdsm) چيست ؟ آيا بي دي اس ام (bdsm) همان برده داري جنسي است؟ تفاوت آن با رابطه ارباب و برده چيست؟ براي يافتن پاسخ اين سوالات تا انتها همراهمان باشيد.

 

رمان هاي با موضوع بي دي اس ام

قبل ازينكه به بي دي اس ام بپردازيم بايد چند اصطلاح را بلد باشيم:

1_submissive :

الف) sub life :
به كسي كه در زندگي زناشويي خود سابميسسيو است و حتي ممكن است از بي دي اس ام مطلع نباشد

ب) natural submissive :
به شخصي كه به صورت ذاتي ميل به كنترل ندارد و اطاعت كردن را ترجيح مي دهد

ج)d & s submissive or ***ual:
به شخصي كه از اطاعت كردن و تحت كنترل بودن لذت جنسي مي برد

بي دي اس ام (bdsm) چيست

2-slave :

به شخصي كه علاوه بر ساب بودن روح و جسم خود را در اختيار صاحب خود قرار مي دهد قوانين او را قبول كرده و تنبيه ها و آموزش هاي او را مي پذيرد معني لغوي اي اين كلمه برده است

3-masochist

به كسي كه از درد لذت جنسي مي برد گفته مي شود لزوما هر مازوخيست اسليو نيست و لزوما هر اسليو
مازوخيست نيست اما اشتراكات زيادي با هم دارند و اسليو هاي مازوخيست اكثريت گروه مازوخيست ها را تشكيل مي دهند بايد توجه داشت كه بسياري از انسان ها مازوخيست اند بي اين كه خود بدانند ولي در حد و درجه لذت از درد متفاوت اند چنان چه اكثر اهالي س ك س تجربه ي اسپنك ساده موقع سكس را داشته اند و از آن لذت برده اند مازوخيسم به دسته هاي زير تقسيم مي شود

الف) ***ual masochist :
به شخصي كه فقط موقع سكس از درد لذت جنسي مي برد

ب) natural masochist :
به كسي كه در حالت طبيعي نيز از درد لذت مي برند

ز) pain slut :
كسي كه قادر به ارضاي جنسي از درد مي باشد

بديهي است كه هر مازوخيستي در درجه ي مختلفي از درد لذت مي برد معمولا پين اسلات بيشترين لذت را از درد مي برد حالت گذار از مازوخيست معمولي به پين اسلات نيازمند مهارت مستر/ميسترس است
و در مورد داميننت نيز حالات زير وجود دارد

الف) life dominant :
به كسي كه در زندگي زناشويي خود ميل به كنترل كردن دارد

ب) natural Dominant :
به كسي كه به صورت طبيعي ميل به اعمال قدرت دارد
ج) D&S ***ual Dom:
به كسي كه از كنترل كردن و اعمال قدرت لذت جنسي مي برد

Sadistic:
به شخصي كه از درد كشيدن پارتنر خود لذت جنسي مي برد

BDDSSM
كلمه اي اختصاري است كه بيشتر از واژه ي اختصاري آن يعني
bdsm
ياد ميشود.
مبسوط آن:
bondage and discipline – domination and submission- sadism and masochism
و روابط ارباب و برده روابطي هستند كه از حداقل اركان سابميشن و دامينيشن تا حداكثر تمامي از اركان ۶ گانه ي ذكر شده در پايين در آن رابطه وجود داشته باشد

1-B
بانداژ كه به بستن و محدود كردن فيزيكي فرد مغلوب گفته ميشود
2-D
ديسيپلين به معني نظم و انظباط دادن و اقداماتي كه موجب مطيع شدن اسليو ميشود
قابل توجه است كه هرچقدر رابطه عميق تر باشه ديسيپلين وارد مسايل خصوصي تر ميشود
3-D
دامينيشن كه حسي هست كه فرد غالب دارد كه دوست دارد قدرتمند باشد و قدرتش را اعمال كند

4-S
سابميشن:حسي است كه كسي‌ كه اين حس رو دارد دوست دارد كه قدرت روش اعمال شود و بي‌ اختيار باشد و متعلق به يك فردِ قوي باشد و به او تكيه كند و اختياري از خودش نداشته باشد.كسي‌ كه اين حس رو دارد سابميسيو مي‌‌گويند

5-S
ساديسم حسي است كه فرد از شكنجه و تنبيه پارتنر لذت ميبرد
6-M
مازوخيسم حسي است كه فرد از تنبيه شدن و شكنجه شدن لذت ميبرد

داستان بي دي سي ام

بي دي اس ام (BDSM)

به نوعي از تمايلات در روابط جنسي اشاره دارد كه در آن شركاي جنسي با توافق، رابطه خود را بر اساس ارباب و بردگي شكل مي‌دهند.

در روابط جنسي گاهي تمايلاتي وجود دارد كه انحرافي و غير معمول به نظر مي‌آيند. از آن جمله مي‌توان به تمايل به تسليم كردن كامل خود به ديگري در رابطه جنسي، علاقه به سيلي زدن به بدن شريك جنسي، تمايل به بسته بودن دست و پا و داشتن حس بردگي در روابط جنسي يا گرايشاتي شبيه اين اشاره كرد كه به نوعي از زندگي و روابط جنسي اشاره دارد كه اصطلاحا به آن بي دي اس ام گفته مي‌شود.

بي دي اس ام (BDSM) چيست؟

بي دي اس ام (BDSM) مخفف چهار اصطلاح انگليسي‌ Bondage (مهاربندي)،‌ Discipline (نظم)، Dominance & submission (سروري/بردگي جنسي) و sadism & masochism (سادومازوخيسم) مي‌باشد و به چهار رفتار زير در رابطه جنسي اشاره مي‌كند:

  • علاقه به بسته شدن يا بستن و محدود كردن فيزيكي فرد در سكس؛ اين مساله ممكن است از يك بستن ساده دست تا يك سيستم پيچيده كه نيازمند نيم ساعت آماده‌سازي است گسترده باشد.
  • علاقمندي به نظم و انضباط دادن و اقداماتي كه موجب مطيع شدن فرد در رابطه جنسي مي‌شود. مثلا درخواست شكلي از رفتار با تحكم و تحمل چيزي كه احتمالا راحت نيست. قابل توجه است كه هر چقدر رابطه عميق‌تر باشد ديسيپلين، وارد مسايل خصوصي‌تر مي‌شود.
  • دامينيشن كه در آن فرد غالب دوست دارد قدرتمند باشد و قدرتش را اعمال كند و سابميشن كه در آن فرد، علاقمند است كه قدرت روي او اعمال شود و اختياري از خودش نداشته باشد.
  • رابطه سادومازوخيسمي كه آزار دادن و آزار ديدن در آن مركزيت دارد. در واقع يك طرف با رفتار ساديسمي از شكنجه و تنبيه پارتنر لذت مي‌برد و فرد ديگر با رفتار مازوخيسمي از تنبيه شدن و شكنجه شدن لذت مي‌برد.

 بي ‌دي ‌اس‌ ام (BDSM)

 رضايت هر دو طرف يك پيش شرط ضروري است. در واقع نوعي رفتار توافقي بين دو يا بيشتر از دو نفر است كه نقش‌هاي آن مكمل يكديگر ولي‌ نامساوي هستند و با هدف رسيدن به لذت و هيجان روحي، جسمي، جنسي و تخليه رواني-هيجاني صورت مي‌گيرد.

بي دي اس ام (BDSM) شامل گستره وسيعي از فعاليت‌ها است كه دامنه و نوع اين فعاليت‌ها را هر كس با شناخت از خود تعيين مي‌كند، بسياري از فعاليت‌هايي كه تحت عنوان BDSM انجام مي‌شوند ممكن است از سوي جامعه و حتي برخي روانشناسان، جز انحرافات جنسي يا اخلاقي محسوب شوند.

امروزه هزاران نفر در سراسر جهان در اين روش زندگي مشاركت مي‌كنند، گروه‌ها و انجمن‌هاي زيادي وجود دارند، سايت‌ها و جوامع مجازي زيادي هم به آن مي پردازند. همچنين با توجه به گستردگي دامنه اين رفتار افراد بسيار زيادي وجود دارند كه بدون اينكه دقيقا از اين مطالب آگاه باشند، در زندگي خصوصي خود برخي فعاليت‌هاي بي دي اس ام (BDSM) را براي رسيدن به لذت جنسي بيشتر تجربه مي‌كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.